vira-sanaat-logo
بلبرینگ کشاورزی

بلبرینگ کشاورزی

در تمامی صنایع از بلبرینگ ها استفاده میشود که یکی از انها صنعت کشاورزی است، در این صنعت به دلیل وجود دستگاه ها و ماشین الات مختلف مدل های مختلف بلبرینگ نیز کاربرد بسیار زیادی دارند و به دلیل طیف وسیع استفاده انها به این بلبرینگ ها، بلبرینگ کشاورزی میگویند، از زمان های قدیم و در دستگاه های قدیمی از بلبرینگ های شیار عمیق و روکش فلزی یا چند و بلبرینگ های خود تراز در دستگاه های کشاورزی استفاده میشد.

در ادامه این نوشته توضیحاتی را درباره ویژگی ها و کارکرد های بلبرینگ کشاورزی را برای اشنایی بیشتر و اطلاع از چگونگی کارکرد انها ارائه خواهیم داد تا اگر در این صنعت تازه کار هستید بتوانید بهترین ها را تشخیص دهید.

هدف استفاده از بلبرینگ کشاورزی

هدف اصلی از به کار بردن این قطعات در ماشین ها و دستگاه های کشاورزی جلوگیری از تماس مستقیم فلز به فلز در بین دو عنصری است که در حرکت قرار دارند و این موضوع باعث می‌شود از اصطکاک، تولید گرما و در نهایت سایش قطعات جلوگیری شود و همچنین با جایگزینی حرکت لغزشی به وسیله‌ غلتک، اصطکاک را کم و مصرف انرژی را کاهش دهد و از این رو هزینه شما را کمتر میکند و کیفیت کار شما را بالاتر میبرد.

ویژگی های بلبرینگ کشاورزی

از بلبرینگ ها به دلایل مختلفی در دستگاه ها و ماشین های کشاورزی استفاده میشود و این وسایل دارای ویژگی های مختلفی می باشند که در ادامه تعدادی از انها را برای شما شرح خواهیم داد:

  • افزایش عمر خدمات که در سرعت بالا با اندازه کوچک و افزایش قدرت کارآیی مناسبی دارند.
  • افزایش عمکرد مناسب دستگاه که سازگار با انواع محیط و انواع دستگاه ها طراحی شده اند تا عمکرد سیستم و تجهیزات را بالا ببرند.
  • هزینه های نگهداری و تعمیرات کم که سبب صرفه جویی در هزینه ها میشوند
  • قابلیت استفاده در محیط های با آلودگی بالا
  • مناسب استفاده در دما های بالا
  • قابلیت تحمل بار های بالا
  • قابلیت تحمل بارهای زیاد
  • سازگار با محیط زیست

پرمصرف ترین بلبرینگ کشاورزی

با توجه به نوع دستگاه و کارکردی که دارد از بلبرینگ های مختلفی در ساخت ان استفاده میشود اما از زمان های قدیم تا به امروز در دستگاه های کشاورزی از بلبرینگ های شیار عمیق و روکش فلزی یا چند و بلبرینگ های خود تراز بیشترین استفاده شده است زیرا باعث افزایش طول عمر دستگاه میشود و نیز تحمل بسیار بالایی با توجه به عملکرد زیاد دستگاه ها را دارا هستند.

برند های محبوب بلبرینگ کشاورزی

از محبوب ترین بلبرینگ ها در صنعت کشاورزی نوع ژاپنی انها است که برند های مانند KOYO ،NACHI و NTN تولید میکنند، این برند ها در ایران قیمت مناسبی دارند و نیز با کیفیت و استاندارد بالا تولید میشوند تا برای مدت طولانی بتوانید از انها در ماشین الات استفاده کنید؛ همچنین این بلبرینگ ها تحمل بیشتری در مقابل دما و گرد و غبار دارند نسبت به دیگر بلبرینگ ها.

البته گاهی اوقات با توجه به اعلام تحریم ها علیه ایران ممکن است نتوانید بلبرینگ های ژاپنی را در بازار پیدا کنید از این رو میتوانید با خیال راحت از KG که متعلق به کشور چین است خریداری کنید این مدل نیز دارای کیفیت بالایی است و کارایی خوبی را دارد.

قیمت خرید بلبرینگ کشاوزی

فروشگاه های مختلفی در سراسر کشور با قیمت های مختلف اقدام به فروش بلبرینگ های کشاورزی میکنند، در زمان خرید بلبرینگ باید به مدل، طول و قطر داخلی بلبرینگ توجه داشته باشید زیرا این موارد از عوامل تعیین کننده قیمت بلبرینگ می باشند، البته لازم به ذکر است گاهی بلبرینگ ها واردتی و مونتاژ کشور های دیگر هستند که قیمت انها با توجه به نرخ دلار و... تغییر خواهد کرد.

انواع بلبرینگ با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را از کدام فروشگاه میتوان خریداری کرد؟

به دلیل مهم بودن کیفیت بلبرینگ ها برای استفاده طولانی مدت در ماشین الات و کاهش هزینه ها، انتخاب جنس مرغوب و با کیفیت اهمیت بسیار بالایی دارد از این رو ما در این سایت انواع مدل ها و برند های مختلف بلبرینگ را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید با قیمت بسیار مناسب ان را تهیه کنید؛ همچنین اگر در شغل مورد نظر خود تازه کار هستید و نمیدانید کدام نوع بلبرینگ برای دستگاه یا کار شما مناسب است میتوانید از مشاوران و متخصصان ما که سالیان طولانی به این کار مشغول بوده اند اطلاعات لازم را دریافت کنید.

همچنین لازم نیست حتما برای خرید بلبرینگ به فروشگاه ما سر بزنید میتوانید محصول مورد نظر را در هر شهری که هستید از طریق سایت یا تماس با شماره های موجود در سایت سفارش دهید تا در کمترین زمان به دست شما برسد؛ البته ما برای محصولات خود ضمانت نیز داریم و در صورت وجود مشکل در هرکدام از قطعات امکان تعویض و مرجوعی نیز داریم تا بتوانیم رضایت کامل شما را جلب کنیم؛ هدف ما رضایت و اسودگی خاطر شما از کیفیت محصولات است.