vira-sanaat-logo
بورس بلبرینگ و لوازم یدکی خودرو کجاست؟

بورس بلبرینگ و لوازم یدکی خودرو کجاست؟

خیابان ناظم‌الاطباء، یکی از مراکز اصلی و معروف برای خرید بلبرینگ و لوازم یدکی خودرو در تهران است. این خیابان از دیرباز به عنوان بورس لوازم یدکی شناخته می‌شود و بسیاری از فروشگاه‌های معتبر در این منطقه فعالیت دارند. در این بازار می‌توانید انواع بلبرینگ‌های صنعتی و خودرویی، قطعات موتور، لوازم ترمز، سیستم‌های تعلیق و قطعات تخصصی از قبیل یاتاقان، تسمه، ساچمه، خار، کاسه نمد و تمامی محصولات مورد نیاز برای خودروهای مختلف را با بهترین قیمت و کیفیت پیدا کنید.

فروشگاه‌های موجود در خیابان ناظم‌الاطباء محصولات خود را از برندهای معتبر داخلی و خارجی عرضه می‌کنند. یکی از مزیت‌های این بازار، تنوع زیاد قطعات است که به خریداران امکان می‌دهد با توجه به نیاز و بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین، خدمات پس از فروش و مشاوره فنی از دیگر ویژگی‌های مثبت این فروشگاه‌هاست که برای کسانی که به دنبال راه‌حل‌های تخصصی هستند، بسیار مفید است.

راه‌های ارتباطی و دسترسی:

  • آدرس: تهران، خیابان اکباتان، نبش کوچه ناظم الاطباء، پاساژ قدس، طبقه 5، پلاک
  • مسیر اتوبوس : خط 358 (پایانه بیهقی-اول فردوسی)، ایستگاه فردوسی آرژانتین، 500 متر پیاده روی تا فروشگاه ویرا صنعت میلاد
  • مسیر مترو : ایستگاه ملت، 540 متر پیاده روی تا فروشگاه ویرا صنعت میلاد

بهترین بلبرینگ‌های پراید در بازار برای خودروهای داخلی مانند پراید، انتخاب بلبرینگ‌های باکیفیت می‌تواند تاثیر زیادی بر عملکرد خودرو و کاهش هزینه‌های نگهداری داشته باشد. در بازار ایران، برندهای مختلفی بلبرینگ‌های پراید را تولید و عرضه می‌کنند. برخی از بهترین برندهای بلبرینگ پراید که در بازار موجود هستند عبارتند از:

  1. بلبرینگ‌های SKF: این برند سوئدی یکی از معتبرترین تولیدکنندگان بلبرینگ در جهان است. بلبرینگ‌های SKF به دلیل کیفیت بالای خود، انتخاب مناسبی برای خودروهای داخلی مانند پراید هستند.

  2. بلبرینگ‌های FAG: این برند آلمانی نیز به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان بلبرینگ در جهان شناخته می‌شود. بلبرینگ‌های FAG دارای دقت بالا و عمر طولانی هستند.

  3. بلبرینگ‌های KOYO: این برند ژاپنی نیز در بازار ایران بسیار محبوب است و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، برای استفاده در خودروهای داخلی توصیه می‌شود.

  4. بلبرینگ‌های ZR: این برند چینی نیز در بازار ایران بسیار محبوب است و به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، برای استفاده در خودروهای داخلی کارکرد گسترده دارد.

برای انتخاب بهتر محصول مورد نظر خود پیشنهاد میشود دو مقاله بررسی بلبرینگ چینی و ژاپنی را حتما مطالعه کرده و بررسی مقاله تشخیص بلبرینگ اصلی از بلبرینگ تقلبی انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید

تیم ما در ویرا صنعت میلاد با همکاری نزدیک و موثر با بزرگترین شرکت های تولید کننده و واردکننده ایران، کیفیت و اصالت کالای خود را تضمین و به خریدارن امکان خریدی آسان و مطمئن را با ضمانت اصالت و کارایی کالا را میدهیم. پس اگر به دنبال خرید محصول با کیفیت هستید میتوانید بدون به راحتی از سایت و یا بصورت حضوری با مشاوران و فروشندگان ما تماس گرفته و با مشاوره دقیق محصول نهایی خود را پیدا و خریداری کنید