vira-sanaat-logo
معرفی برند nsk

معرفی برند nsk

شرکت صنعتی NSK (مخفف نیپون سیکو کابوشیکی) ، شرکت ماشین‌آلات صنعتی ژاپنی است که در زمینه ساخت قطعات خودرو، بلبرینگ و یاتاقان فعالیت خود را در سال 1916 اغاز و تا حدود نیم قرن بعد در کشور مبدا خود به فعالیت ادامه داد. این شرکت از سال 1960 با افتتاح اولین دفاتر فروش خود در آن آربور در میشیگان ایالات متحده آمریکا و دوسلدورف آلمان وارد بازار جهانی شده و با سرعت فوق العاده فعالیت های خود را در سطح جهانی گشترش داد بطوریکه تنها 10 سال بعد در سال ۱۹۷۰ کارخانجات تولیدی NSK در سائو پائولو برزیل، شمال آمریکا، انگلستان و آسیا افتتاح کرد. این کمپانی موفق ژاپنی در گام بعدی خود در سال ۱۹۹۰ گروه UPI که شامل شرکتRHP انگلستان وNeuweg آلمان می شد را خریداری و دفاتر فروش و کارخانجات خود در انگلستان، آلمان و سوئیس را توسعه داد.

سپس در سال ۲۰۰۰ مرکز تحقیق و توسعه Fujisawa در ژاپن و مرکز تکنولوژی این شرکت در آلمان راه اندازی کرده و عملا خود را به یکی از اصلی ترین بازیگران این بازار در سطح جهان تبدیل کرد.

این کمپانی امروزه با بیش از۳۰۵۰۰ نفر شاغل در بیش از ۶۰ کارخانه (در کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، مکزیک، برزیل، آرژانتین، بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، هلند، لهستان، ترکیه، آفریقای جنوبی، سنگاپور، اندونزی، تایلند، مالزی، استرالیا و نیوزیلند می‌باشد.) این شرکت در سراسر جهان مشغول به کار هستند و روزانه حدود سه میلیون بلبرینگ از بلبرینگ های مینیاتوری با قطر ۱ میلی متر تا بلبرینگ هایی با قطر ۵ متر در کارخانجات خود تولید می کند. سهام NSK در بازارهای بورس اوساکا و بورس توکیو با ارزشی در حدود 3.5 میلیارد دلار معامله شده و بی شک یکی از بزرگترین و با ارزش ترین کمپانی های حاضر در این بازار است.

انواع بلبرینگ‌های NSK شامل:

  • بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای NSK
  • بلبرینگ‌های شیار عمیق NSK
  • بلبرینگ‌های خودتنظیم NSK
  • بلبرینگ‌های کفگرد NSK
  • بلبرینگ‌های ایگرگ NSK

همچنین، انواع رولبرینگ‌های NSK شامل:

  • رولبرینگ‌های مخروطی NSK
  • رولبرینگ‌های بشکه‌ای NSK
  • رولبرینگ‌های سوزنی NSK
  • رولبرینگ‌های استوانه‌ای NSK

تولید NSK در کشورهای دیگر

کمپانی NSK به‌منظور کاهش هزینه تولید و توان فروش با قیمتی رقابتی تر، برخی از سری بلبرینگ‌های خود را در خارج از ژاپن و در کشورهایی از قبیل لهستان در اروپا و اندونزی در آسیا با هزینه تولید کمتر تولید و بفروش میرساند. این اقدام با توجه به وسواس این کمپانی ژاپنی به کیفیت ساخت و محصولات خود و اعتبار برند NSK به نفع مصرف‌کننده نهایی تمام شده و هزینه خرید از این برند این برند باکیفیت با قیمت مناسب میسر شده است.

همانند تمامی محصولات موجود در سایت ویراصنعت میلاد میتوانید محصولات باکیفیت این برند ژاپنی را نیز با ضمانت اصالت کالا خریداری کرده و از کیفیت و کارایی ان مطمئن باشید.